Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΟΥΛΙΟΥ κυρίου ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 21ης ΙΟΥΝΙΟΥ 2013

                                                 ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ- δευτερολογία

Κύριε Πρόεδρε,

Στην πρώτη ομιλία μου, προτείναμε να δείξει ενδιαφέρον η Δημοτική αρχή για να προχωρήσει η αποχέτευση και στην Αμυγδαλέζα και το επαναλαμβάνω. Επίσης με αφορμή την αναφορά που κάνατε κύριε  Παπαβασιλείου ότι πρέπει να λειτουργούμε σαν ενιαίος Δήμος, θέλω να υπενθυμίσω ότι από την 1/1/2011 αλλοίμονο αν δεν στέλνατε τα απορριμματοφόρα του Αγίου Στεφάνου στην Σταμάτα που δεν διέθετε ούτε ένα , θα είχαμε πνιγεί στα σκουπίδια.

Τώρα για να έλθω στο θέμα . Είναι γνωστό ,ότι με δική μου πρόταση επισκεφθήκαμε αντίστοιχα αντλιοστάσια στην Αττική.

Πράγματι, ήταν κάτι που ενδιέφερε κι εμένα προσωπικά αφού έτυχε κι εγώ να είμαι δέκτης παραπληροφόρησης η οποία ακόμη και σήμερα σταματημό δεν έχει. Έτσι κάθε φορά όταν καταρρίπτεται μια αιτιολογία , ανακαλύπτεται κάτι καινούργιο.

 Όμως, δεν έτυχε να είμαι μόνο δέκτης , αλλά είμαι και κάτοικος του Ευξείνου Πόντου , και για τον λόγο ότι το ίδιο μου το σπίτι είναι ίσως κοντύτερα από όλων των συναδέλφων δημοτ. Συμβούλων προς το επικείμενο αντλιοστάσιο, με έκανε να ασχοληθώ και να ενδιαφερθώ, όχι μόνο για τους συμπολίτες μου που με ψήφισαν ή και δεν με ψήφισαν. Αλλά θέλω να είμαι ειλικρινής με όλους, είχα και προσωπικό κίνητρο να ενδιαφερθώ, αφού επέλεξα μια όμορφη περιοχή να κτίσω το σπιτικό  μου, να πραγματοποιήσουμε με την σύζυγο μου ένα όνειρο ζωής για μας και τα παιδιά μας.

Έτσι μετά από δύο επισκέψεις σε πυκνοκατοικημένες περιοχές του Μοσχάτου – μακριά από την θάλασσα, μακριά από ρέματα , αλλά και δίπλα στην θάλασσα στο Μικρολίμανο , στο τουριστικότερο σημείο του Πειραιά, δίπλα στα τραπεζοκαθίσματα των εστιατορίων και των καφέ . Δεν επικαλεσθήκαμε την γνώμη καμιάς καφετζούς ή κάποιου τρίτου.  Κάτσαμε  πάνω από μια ώρα σε καφετέρια μεσοτοιχία με το αντλιοστάσιο και κανείς , μα κανείς δεν επικαλέσθηκε ότι επηρεάστηκε η όσφρηση του από το ουζάκι ή τον καφέ που ήπιε, και δεν μπόρεσε να αντιληφθεί αν μύριζε ή όχι το αντλιοστάσιο. Να προσθέσω ότι αντλιοστάσιο υπάρχει και στην κεντρικότερη πλατεία στο Πασαλιμάνι που γεμίζει από κόσμο , όπως και στην πλατεία της  Γλυφάδας.

Εννοείται, η εικόνα που παρουσίαζε τοπική εφημερίδα παρμένη από το google  δεν αμφιβάλω και, που εντελώς τυχαία αναπαράχθηκε από κάποιους σε έντυπο με σχόλιο  «Ασφυξία στην Αγία Τριάδα Θεσσαλονίκης » και μοιράσθηκε στην τελευταία συνεδρίαση της ΕΠΖ., δεν έχει καμία σχέση . Η εικόνα δείχνει βιολογικό καθαρισμό και δεν πρόκειται να φτιαχτεί κάτι τέτοιο – δεν είναι αυτό που είδαμε.

Όποιος επιθυμεί, ας ανατρέξει στο thermaikos. gr και να επικοινωνήσει με τους συναδέλφους εκεί για να τον πληροφορήσουν ότι η περίπτωση τους, αφορά βιολογικό καθαρισμό – μπορώ να σας δώσω και τα τηλέφωνα. Εμείς λοιπόν,  είδαμε ένα καπάκι μεταλλικό στο δρόμο ,αλλού πάνω στο πεζοδρόμιο και αλλού πάνω στην πλατεία. Κι αυτή είναι η αλήθεια. Όπως αλήθεια είναι ότι και μέσα στο δήμο Παλλήνης πρόκειται να φτιαχτούν (8) οκτώ αντλιοστάσια. Δεν θα φτιαχτούν στην Πρέβεζα για τα λύματα των κατοίκων της Παλλήνης. 

Έλεος πια ! – Επιτρέψτε μου και κάποιο ιδιαίτερα προσωπικό σχόλιο.

Επειδή οι συνεργασίες κτίζονται όταν οι άνθρωποι έχουν ειλικρίνεια μέσα τους  να ένα θέμα, αν και αυτονόητο για όλη την Αττική  και λυμένο εδώ και δεκαετίες, για το οποίο εμείς πρέπει να κοιταχτούμε στα μάτια και να εκφρασθούμε ξεκάθαρα. 

Για να γίνω όμως πιο συγκεκριμένος , εδώ πρέπει να ακουσθούν επιχειρήματα και αλήθειες , και ανάλογα να αποφασίσουμε με ΝΑΙ ή ΟΧΙ . Αποχή , λευκό , αναβολή ,δεν μπορεί να υπάρξει γιατί ο κάθε σύμβουλος είχε πολύ χρόνο εδώ και καιρό για να ενημερωθεί για να μη πω να επισκεφθεί αντλιοστάσια αν είχε αμφιβολίες ότι ρυπαίνουν, μυρίζουν κλπ.

Εμείς , για όλους τους λόγους που αναφέραμε, θα ψηφίσουμε υπεύθυνα και θετικά να γίνει, και θα απαιτήσουμε την καλή εκτέλεση του έργου σύμφωνα με τις επιστημονικές προδιαγραφές της μελέτης. Από κοντά στην επίβλεψη  και οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου.

Θέλω να κλείσω με κάτι που έλεγαν οι παλιοί , ‘’ όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει‘’.

Σας ευχαριστώ.

21/6/2013