Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ 10ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017




                        ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ: 11/04/2017


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Την Μεγάλη Δευτέρα 10/4/2017 πραγματοποιήθηκε στο Κοινοτικό Κατάστημα Σταμάτας η τακτική μηνιαία συνεδρίαση του διευρυμένου Συμβουλίου Διοίκησης της Δημοτικής μας Παράταξης.

Τα θέμα της Ημερήσιας Διάταξης που ζητήθηκαν ήταν:

1.      Εισήγηση του κυρίου Φωτάκη Γιάννη για την κρίση στο Δήμο Διονύσου και τη βασική παθογένεια που επικρατεί στο χώρο της Τ.Α. (ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 1).
2.      Εισήγηση του κυρίου Σαρρή Αντώνη για την πορεία λειτουργίας της Διαπαραταξιακής Επιτροπής. (ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 2)
3.      Εισήγηση του κυρίου Βορριά Παναγιώτη για τις προτάσεις της Επιτροπής του ΥΠΕΣ που αφορούν την αναμόρφωση – τροποποίηση του νόμου «Καλλικράτη» (νόμος 3852/10) και ειδικότερα για την ενδοδημοτική αποκέντρωση και εκλογικό σύστημα.
Λόγω της σοβαρότητας του θέματος κρίθηκε ότι η  συζήτηση θα πρέπει να συνεχιστεί και στην επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοίκησης και τότε θα δοθούν στη δημοσιότητα οι θέσεις της Δημοτικής μας Παράταξης.
4.      Προγραμματισμός

Είναι απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι:
·         Οι αναφορές μας έχουν πολιτικό χαρακτήρα, περιγράφουν χρονικές περιόδους και δεν αναφέρονται σε φυσικά πρόσωπα.
·         Οι εισηγήσεις προς το Συμβούλιο Διοίκησης υπογράφονται από τον Πρόεδρο της Δημοτικής μας Παράταξης γιατί αποτελούν ομόφωνες αποφάσεις της Συντονιστικής Γραμματείας.


                                   
Γραφείο Τύπου



ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 1 (ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΦΩΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)

               ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, 10/04/2017
                 


Προς: Τα μέλη του διευρυμένου Συμβουλίου Διοίκησης


Η ΚΡΙΣΗ ΖΑΜΑΝΗ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ Τ.Α. - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ


Α. Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
Δυστυχώς η σημερινή κρίση της Δημοτικής Αρχής Διονύσου, όπως και αυτή της προηγούμενης, έρχεται να επιβεβαιώσει τις αναλύσεις-εκτιμήσεις της ‘’ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΗ’’, ότι μια βαθειά παθογένεια έχει εγκατασταθεί στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Να θυμίσουμε ότι οι παραπάνω αναλύσεις-εκτιμήσεις μας είχαν βασισθεί στη νέα κατάσταση στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης:
·           Με τη κρίση του πολιτικού συστήματος και τη κρίση εμπιστοσύνης των πολιτών στη κεντρική πολιτική σκηνή και την αντικατάσταση του κύριου συνδετικού ιστού μεταξύ των μελών των Αυτοδιοικητικών Παρατάξεων, δηλ. των χρισμάτων-πολιτικών εγγυήσεων, με λογικές νομής εξουσίας.
·           Με το συνθετότερο τοπίο που δημιουργήθηκε με τη θεσμοθέτηση του Καλλικράτη.
Να θυμίσουμε, επίσης, ότι ταυτόχρονα η ‘’ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΗ’, είχε τις ακόλουθες προτάσεις της για την αντιμετώπιση της νέας κατάστασης:
·           Ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος, παρά η αναζήτηση του νέου νέου συνδετικού ιστού σε συγκεκριμένες αρχές και αξίες που παίρνουν σάρκα και οστά μέσω ενός Επιχειρησιακού Σχεδίου για το νέο Δήμο, με καλά ιεραρχημένους και κοστολογημένους στόχους για μια ολοκληρωμένη τοπική εξουσία, ικανή να παρέμβει, αποφασιστικά, για την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου.
·           Ότι δεν πρέπει να αποτελεί το όλο εγχείρημα μια εγκεφαλική σύλληψη, αλλά έγκαιρα και από την αρχή να απευθύνεται στη Τοπική Κοινωνία. Μαζί με αυτήν, βήμα-βήμα, να προσεγγισθεί το σχέδιο και το οποίο τελικά, θα εγκριθεί μέσα από την εκλογική διαδικασία. Στη συνέχεια δε μέσα από τη λειτουργία θεσμοθετημένων διαδικασιών, επίσης μαζί με αυτή, θα ελέγχεται βήμα- βήμα η υλοποίηση του.
Συμπερασματικά: Από την αρχή, αποτελούσε βασική μας εκτίμηση ότι έτσι θα εξελιχθούν τα πράγματα στο χώρο της ΤΑ και απλά τα 7 τελευταία χρόνια Δημοτικής Λειτουργίας, την επιβεβαιώνουν. Όσο δε διατηρείται και δεν αντιμετωπίζεται αυτή η κατάσταση, μόνον κρίση θα παράγεται καθώς και στασιμότητα και χαμένες ευκαιρίες και γενικά χαμένα χρόνια για το τόπο.

Β. Η ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΖΑΜΑΝΗ

Η κρίση είχε διαφανεί εδώ και καιρό, με τις συστηματικές απουσίες Δημ. Συμβούλων της πλειοψηφίας, σε σημείο που να μην εξασφαλίζεται και μάλιστα σε κρίσιμα θέματα (Προϋπολογισμός, Τεχνικό Πρόγραμμα, κλπ.) απαρτία, χωρίς τη παρουσία των Παρατάξεων της μειοψηφίας.
Η Δημοτική μας Παράταξη, κινούμενη με αίσθημα ευθύνης με μοναδικό γνώμονα τη πρόοδο του τόπου, είχε από τότε αντιληφθεί τα επερχόμενα. Με Επιτροπή της, είχε επισκεφθεί το Δήμαρχο, διατεθειμένη να συζητήσει προτάσεις για θεσμοθέτηση διαδικασιών για την υπέρβαση της κρίσης μέσα από την εξασφάλιση συναινέσεων στα βασικά θέματα. Ο κ. Δήμαρχος, δυστυχώς, απέρριψε τις προτάσεις μας, χαρακτηρίζοντας τις δημόσια, ως απόπειρα συνδιοίκησης.

Και βέβαια η Κρίση επήλθε με τη πρώτη αφορμή, αυτή των δημαιρεσιών και τον ορισμό των νέων Αντιδημάρχων, με την ανεξαρτητοποίηση 4 Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας και την αναμενόμενη μιας πέμπτης.
Με αυτά τα δεδομένα, η πρόταση του Δημάρχου για Πρόεδρο του ΔΣ, ενός προσώπου με ελάχιστες παρουσίες, μέχρι σήμερα στο ΔΣ, είναι φανερό ότι δεν μπορούσε να βρει απήχηση έστω της ελάχιστης, κατά Νόμο, πλειοψηφίας (21 μέλη) και ως εκ τούτου οι σχετικές ψηφοφορίες απέβησαν άκαρπες, αφού η προτεινόμενη Πρόεδρος συγκέντρωσε μόλις 15 ψήφους, επί των 41 μελών του ΔΣ.

Εδώ αξίζει να επισημάνουμε, ότι ο Νόμος, σε αυτές τις περιπτώσεις, για να μην διαιωνίζεται το αδιέξοδο, προβλέπει ότι τη θέση του Προέδρου του ΔΣ καταλαμβάνει ο πρώτος σε ψήφους Δημοτικών Σύμβουλος της πλειοψηφίας (δηλ. θα προέκυπτε διαφορετικός Πρόεδρος από τη προτεινόμενη). Όμως ο κ. Ζαμάνης, προτίμησε, τη κρίση της Παράταξης του να τη μετατρέψει σε κρίση του ΔΣ και της Δημοτικής λειτουργίας, γενικότερα, επιλέγοντας να ακύρωσε, ξαφνικά, τη δεύτερη προβλεπόμενη διαδικασία και να βασισθεί σε μια ακραία αντίληψη που επικρατεί σε υπαλληλική ομάδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, η οποία θεωρεί, άκουσον , άκουσον, ότι στη τελευταία σχετική ψηφοφορία, ένας Πρόεδρος του ΔΣ, μπορεί να εκλεγεί ακόμη και με μία (1) ψήφο !!!

Μετά από αυτά, με κοινή Απόφαση των, οι Παρατάξεις της μειοψηφίας, προσέφυγαν για ακύρωση της εκλογής της Προέδρου των 15 ψήφων, στην αρμόδια Επιτροπή του άρθρου 152 και αναμένεται η απόφαση της.

Ο κ. Δήμαρχος, αντί να συναισθανθεί τη κατάσταση της Παράταξης του και το ότι υπολείπονται ακόμη 2,5 χρόνια θητείας και επί τέλους να πάρει πρωτοβουλίες εξασφάλισης συναινέσεων για το καλό του τόπου, δυστυχώς διολίσθησε σε ακόμη αυταρχικότερες επιλογές. Μέσω της ‘’νέας Προέδρου’’ που δεν ήταν άλλωστε η πιο κατάλληλη να το κάνει, αφού η ίδια είχε ελάχιστες παρουσίες στο ΔΣ, εκτόξευσε απειλές δίωξης εναντίον των Δημοτικών Συμβούλων που δεν θα προσέρχονται, ‘’αδικαιολόγητα’’, στο ΔΣ και παράλληλα αποστέλλει προσκλήσεις για σύγκλιση του ΔΣ, με 30 θέματα, πολλά εκ των οποίων είναι με σοβαρότατο περιεχόμενο.

Γ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ

Όπως είναι φανερό με όλα αυτά η κρίση θα βαθύνει. Ήδη, το ΔΣ έχει ένα μήνα να συνεδριάσει.

Οι Παρατάξεις της μειοψηφίας καθώς και ανεξάρτητοι σύμβουλοι, είναι σε άμεση συνεννόηση, για τη χάραξη κατεύθυνσης με γνώμονα το συμφέρον του τόπου. Όμως οι κινήσεις αυτές, μπορεί να αμβλύνουν ένα υπαρκτό πρόβλημα, όμως, δεν εξασφαλίζουν το μέλλον του τόπου.

Για να αντιμετωπισθεί οριστικά αυτή η κατάσταση, είναι επιτακτική ανάγκη να αρθούν οι αιτίες που παράγουν τα προβλήματα και αναφέραμε παραπάνω τα προαπαιτούμενα.

Γι αυτή την υπόθεση, η ‘’ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΗ’, μπορεί και πρέπει να πρωτοστατήσει.


Για τη Συντονιστική Επιτροπή


Παναγιώτης Βορριάς
Πρόεδρος






ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 2 (ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΡΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ)

               ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, 10/04/2017
                 

Προς: Τα μέλη του διευρυμένου Συμβουλίου Διοίκησης

1.      ΓΕΝΙΚΑ

Σε λίγο καιρό συμπληρώνεται σχεδόν ένας χρόνος από την έναρξη λειτουργίας της Διαπαραταξιακής Επιτροπής στο Δήμο μας.

Στις 5 και πλέον συνεδριάσεις η Διαπαραταξιακή ασχολήθηκε κυρίως με θέματα που έχουν να κάνουν:
·         Με τη λειτουργία του Δήμου (συνεδριάσεις Δ.Σ., Επιτροπών, κλπ).
·         Τον τρόπο και τη στάση που οι σύμβουλοι της μειοψηφίας θα πρέπει να τηρήσουν για να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα προβλήματα συνοχής που παρουσιάζει η παράταξη του κυρίου Ζαμάνη και που ουσιαστικά επιδρούν στους Δημότες και την Κοινωνία.
·         Το συστηματικότερο τρόπο συνεργασίας όλων των Δημοτικών Παρατάξεων/Κινήσεων της μειοψηφίας για σοβαρά θέματα που απασχολούν τους Δημότες.
·         Τον τρόπο παρακολούθησης της πορείας των θεμάτων που έχουν αποφασιστεί από την εν λόγω Επιτροπή.
·         Θέματα γενικού ενδιαφέροντος όπως:
o   Την εγκατάσταση των διοδίων στην περιοχή μας
o   Το Δασικό και Οικιστικό ζήτημα
o   Δίκτυο ακαθάρτων (αποχέτευση)
·         Ειδικά θέματα όπως η εγκατάσταση και λειτουργία Πλυντηρίου Αυτοκινήτων και ιδιωτικού χώρου στάθμευσης στο χώρο ΟΣΕ στον Άγιο Στέφανο.
·         Ο κύριος Δήμαρχος, αν και είχε προσκληθεί σε όλες τις συνεδριάσεις, παρευρέθηκε μόνο σε μία και εν συνεχεία χάραξε το δικό του δρόμο (π.χ. διόδια).
·         Οι αποφάσεις που λήφθηκαν ήταν ομόφωνες ενδεικτικό την κοινής αντίληψης των ζητημάτων που απασχολούν το Δήμο μας.

2.      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Από τη λειτουργία της Διαπαραταξιακής Επιτροπής μπορούν αβίαστα να εξαχθούν τα εξής συμπεράσματα:

·         Παρά τις ομόφωνες αποφάσεις και τις σχετικές ανακοινώσεις που ακολουθούσαν τις συνεδριάσεις της Επιτροπής, τα Στελέχη των Δημοτικών Παρατάξεων που είχαν χρεωθεί να φέρουν σε πέρας το έργο που τους είχε ανατεθεί δεν προχώρησαν, σχεδόν σε καμιά περίπτωση, κανένα από αυτά (π.χ. συνάντηση με Υπουργό για Διόδια ή συνάντηση με πρόεδρο Ο.Σ.Ε. για το πλυντήριο αυτοκινήτων). Αυτός ήταν και ο λόγος που η Δημοτική μας Παράταξη έφερε στην Διαπαραταξιακή τον τρόπο λειτουργίας του Κύκλου Ελέγχου των συμφωνημένων προβλημάτων που έγινε ομόφωνα αποδεκτός.
·         Η αρχική διαπιστωθείσα προθυμία για συζήτηση και επίλυση των προαναφερόμενων προβλημάτων σε διαπαραταξιακή βάση, είτε για πολιτικούς λόγους, είτε για λόγους αδυναμίας στη λειτουργία, είτε τέλος για λόγους σκοπιμότητας, κατέδειξε στο τέλος, την αδυναμία ουσιαστικής υλοποίησης των «συμφωνημένων» και έτσι ουσιαστικά και πρακτικά σχεδόν κανένα από τα θέματα αυτά δεν προχώρησε. (χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Διόδια).   
·         Ανάλογα με τις πολιτικές επιδιώξεις της κάθε Δημοτικής Παράταξης και για την περιχαράκωση του δημοτικού της «χώρου», βγαίνουν και  ανακοινώσεις που ο καθένας θεμελιώνει τις απόψεις  του (εκλογές νέου προεδρείου στο Δ.Σ. και σύσταση Επιτροπών, κλπ).
·         Ενδεχομένως η πρωτοβουλία της Δημοτικής μας  Παράταξης για τη σύσταση και λειτουργία της Διαπαραταξιακής Επιτροπής καθώς και οι πρωτοβουλίες που λάμβανε τόσο στον καθορισμό των θεμάτων όσο και στην συστηματική τους ανάλυση να προκαλεί πρόβλημα στην εσωτερική λειτουργία των Παρατάξεων/Κινήσεων (Τι θέλουν τώρα αυτοί; μια χαρακτηριστική ρύση τους).

3.      ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

  1. Η παράταξη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ» θα συνεχίσει αταλάντευτα τη συνεπή, αυτόνομη, αυτόβουλη και υπεύθυνη πορεία της πάντα μέσα στα πλαίσια λειτουργίας του καταστατικού της.
b.      Η Παράταξη μας, μέσα από τις συναντήσεις με Δημοτικές Παρατάξεις/Κινήσεις ή τη Διαπαραταξιακή Επιτροπή, δεν επιδιώκει οποιαδήποτε οφέλη. Αντίθετα τα στελέχη της καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να προχωρήσουν οι συνεργασιακές διαδικασίες είτε μέσω της Επιτροπής είτε με μεμονωμένες Δημοτικές Παρατάξεις.
  1. Κυρίαρχα ζητήματα για την Παράταξη παραμένουν όλα εκείνα τα σημαντικά θέματα που μένουν άλυτα από τη Διοίκηση του Δήμου (αποχέτευση, δασικό, οικιστικό, δίκτυο ύδρευσης, θέματα παιδείας, πολιτικής προστασίας, κ.λ.π.) τα οποία θα έχει πάντα σε προτεραιότητα και θα προωθεί λύσεις και προτάσεις με όποιο πρόσφορο τρόπο διαθέτει.
  2. Η συνεργασία μας με τη Διαπαραταξιακή θα συνεχιστεί, εφόσον όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη  το επιθυμούν, με ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας και με την προϋπόθεση ότι η κοινή πολιτική που θα εκφράζεται στο Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και  οι προτάσεις σε σοβαρά θέματα, θα αποτελούν αντικείμενο κοινής επεξεργασίας.
  3. Οι συνεργασίες με ευρύτερες οργανωμένες ομάδες πολιτών ή και Παρατάξεων/Κινήσεων μπορούν να επιτευχθούν μέσα στα πλαίσια των αποφάσεων των  Γενικών μας Συνελεύσεων (Δεκέμβριος 2013 και Φεβρουάριος 2017) και  εφ’ όσον αφορούν την επίτευξη καθοριστικών στόχων που εξυπηρετούν το κοινωνικό σύνολο.
  4. Οι συμφωνίες πρέπει να στηρίζονται πάνω σε:
ü  Προγραμματικές θέσεις.
ü  Χάραξη κοινού τρόπου παρέμβασης στην κοινωνία.
ü  Βαθειά πίστη στην  ελευθερία της έκφρασης και στην ισότιμη συμμετοχή, χωρίς αποκλεισμούς εκ των προτέρων αλλά και χωρίς ηγεμονισμούς και κομματισμούς.
ü  Υιοθέτηση ενός προγραμματικού πλαισίου που πρέπει να περιλαμβάνει μια συνεκτική επεξεργασία με ρήξεις, ιεραρχήσεις, προτεραιότητες, κοστολογήσεις και πηγές χρηματοδότησης και σε ένα σύγχρονο οργανωτικό μοντέλο για μια Νέα Δημοτική Παράταξη.

4.      ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗΣ

Ειδικότερα και πέρα όσων έχουμε συζητήσει στη Διαπαραταξιακή Επιτροπή για τον τρόπο λειτουργίας με σκοπό την παραγωγή αποτελέσματος προτείνεται:
a.      Άμεσα να συμφωνηθεί-επανακαθορισθεί η ατζέντα των μεγάλων τοπικών ζητημάτων που θα αποτελέσουν αντικείμενο της Διαπαραταξιακής.
b.      Στην επιτροπή θα προεδρεύει εναλλάξ κάθε μήνα ένας εκ των επικεφαλείς των Δημοτικών Παρατάξεων, αρχής γενομένης από την μείζονα μειοψηφία.
c.       Η προεδρεύουσα Δημοτική Παράταξη/Κίνηση θα πρέπει να συντάσσει και τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης καθώς και να δημοσιοποιεί τις ληφθείσες αποφάσεις.
d.      Η υλοποίηση των αποφάσεων που ελήφθησαν από την επιτροπή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός μηνός, δηλαδή μέχρι την επόμενη προγραμματισμένη συνεδρίαση, με  ευθύνη του προεδρεύοντα στην συγκεκριμένη συνεδρίαση.
e.      Θα πρέπει να καταβάλλεται προσπάθεια ώστε όλες οι  αποφάσεις να είναι ομόφωνες. Σε διαφορετική περίπτωση ή αποσύρεται το θέμα ή  οι αποφάσεις λαμβάνονται κατά πλειοψηφία από τούς συμμετέχοντες στην επιτροπή.
f.        Οι Παρατάξεις που για δικούς τους λόγους αδυνατούν ή αρνούνται να υιοθετήσουν κάποιο από τα θέματα που συζητούνται στην επιτροπή, θα πρέπει να το δηλώσουν στην διάρκεια της συνεδρίασης της επιτροπής ή το αργότερο εντός μίας εβδομάδος από την συγκεκριμένη συνεδρίαση. Όλα τα ανωτέρω θα καταχωρούνται στα πρακτικά (αποφάσεις και τυχόν αντιρρήσεις).
g.      Τέλος τα μέλη της επιτροπής, αν κριθεί αναγκαίο, δεσμεύονται για την εμπιστευτικότητα, τόσο των συζητήσεων, όσον και των αποφάσεων που λαμβάνονται.

Τέλος επισημαίνουμε ότι έχουμε πλήρη συνείδηση ότι ο χρόνος και οι ανάγκες τρέχουν, οι ευκαιρίες περνούν. Ότι τίποτα αύριο δεν θα είναι όπως είναι σήμερα (επίσημη θέση Σύσκεψης Λισσαβόνας 2000).

Δεν πρέπει να ψάχνουμε δικαιολογίες κατηγορώντας τρίτους. Είναι όμως σίγουρο ότι την ευθύνη, για το σήμερα, την έχει αποκλειστικά και μόνο ο κύριος Δήμαρχος και η Δημοτική του Παράταξη, όμως την ευθύνη για το αύριο όλοι μας.
Για το λόγο αυτό, είτε τελεσφορήσουν οι προσπάθειες μας αυτές συνεννόησης με άλλες Δημοτικές Παρατάξεις/Κινήσεις είτε όχι, δεν θα πάψουμε να μαχόμαστε για έναν Δήμο διαφορετικό, γνήσια Δημοκρατικό, αποτελεσματικό και επωφελή για τους Δημότες μας.


Για τη Συντονιστική Επιτροπή


Παναγιώτης Βορριάς
Πρόεδρος